Thursday, February 17, 2011

mimpi membawa petanda??


orang cakap mimpi membawa petanda..
betul ke??
...............................................( @ _ @ ).............................................

aku pernah bertanya kpd ibuku
ibunda,anakanda selalu bermimpi dikejar ular..
adakah mimpi anakanda itu membawa apa2 petanada ibunda??
ibunda berkata..mimpimu itu akan memberikan kebahagiaan
kpdmu,anakanda..nenek moyang kita dahulu berkata
jika kamu bermimpi dikejar ular,itu adalah bermaksud 
ada orang mahu meminta kamu..
apa maksud ibunda "ada orang mahu meminta anakanda,ibunda"??
ibunda berkata2 lagi..itu maksudnya ada jejaka mahu masuk meminang kamu
dan ingin menjadikan kamu sebagai teman hidupnya...


................................................( @ _ @ )..............................................

semalam aku bermimpi lagi...
aku dikejar ular...seingat aku udah berkali2
aku mimpikan peristiwa yg sama....adakah
jodoh aku sudah dekat???mimpi...
hanya mainan tidur..jodoh pertemuan itu adalah
di tangan Tuhan kan...


No comments:

Post a Comment