Wednesday, January 12, 2011

dah lme aku tk update blog aku ni..
kosong je...actually aku pn tk de idea nk tulis 
pe..p bla terkenangkan nasibku ni..
aku pn mengagahkan jari jemari ku ini 
untuk menyusun ayat buat
pengunjung blog aku yg tk seberapa
nie..berbalik kpd nasib aku ni..
bila la bapak n mak angkt aku nie
nak masukkan elaun aku ni..
pokai aku...bru je teringin nak beli
mcm2...
mcm???teringat plak kat
fon aku yg tomel 2...cdeh lak aku ase..
waaaa...mama nk fon bru...
bila nak beli fon bru ni???
tapi kan....bila aku pk blik...
aku n sebenarnya agak GANAS owgnye..
nk tau npe??
1.setiap tahun aku kne beli fon bru,n pn
pnjm fon adk..( bla nak msuk duit ni????)
2. boleh dkatakan laptop aku 2 every sem kne format je
nsb baek sem n dy tk wt hal ag...
ingat ag mse mula2 aku beli laptop dlu
dkt 5 kali kot msuk kdai...mengalir 
mcm air je duit aku..panas je ase...
3. pe2 barang elektronik yg dkt ngn aku msti
tk lame la jangka hayat dy 2..
tikus ...headfon...mcm2 la..
tension aku....
maaaaaaaaaaa.......
pe aku membebel n pn tk tau la
hahahaha....
k papai...


No comments:

Post a Comment