Wednesday, March 23, 2011

rela tapi terpaksa...


Hari nie aku nakk jupe D.N …excited tul aku
aku dah agak dah ptama kali aku jpe D.N dlu
msti aku kne jupe tuk kali ke-2…
pagi-pagi ag tadi aku pun mengatur lagkah
untuk berjumpa D.N…takut lak ase..dah lame aku
tak buat keje ni….sampai je kat sana,aku dijemput
oleh assistance D.N..wah3..exited dy tgk aku…
tau la ai 2 dah explore aku kan…tersenyum2 tgk aku
lam aty aku nape plak dy ni….tergoda ngn aku la 2..hahaha
tanpa disuruh aku pun baring…then D.N datang…
D.N duduk kat sebelah aku….”saya cucuk kit ea,sakit
kit je ni..tahan ea”..awal2 D.N dah ckp g2 msti sakit ni….
bkak luas2 saya nak tengok…hmmm…tahan kit ea..
ckit je sakit ni…aaduhh…mengalir air mata aku..
sakit ea?jap je sakit ni…tggu jap ea..biar dy kebas dulu…
beberapa minit kemudian D.N datang balik…
“bukak luas-luas”…dr tadi ag asyik suh bukak2…
sakit aku dibuatnye…
then dy perlahan2 masukkan sesuatu…”rasa tak?”..
aku geleng je tanpa berkata2
dy masuk dalam ag..rasa tak??…aku geleng2 agi…
klua masuk..klua masuk…aduh lenguh aku dbuatnye…
pah 2 dy goyang-goyang lak….darah mula mengalir kua….
Krakhhhh…..fuhhh ciap dah….scoet je baby awk ni….
Dah ciap ke??dah…aik..tk rasa pn awk cabut…..
akhirnye berakhir sudah penderitaan aku selama ni
lepas ni boleh la berfoya-foya….(^_^)
aku pn bangun la..kmas3 pe yang patut..
sebelum melangkah klu,D.N sempat berkata-kata….
D.N : nanti datang lagi tau,cabut satu la..
AKU : Ahhh….1 lg???
D.N : umm..gigi bongsu awk 2 kne cabut
AKU : gigi bongsu??
D.N : a’aa..ggi bongsu awk salah tumbuh..
AKU : yelah…ttbe aku tfkir .bila plak ggi bongsu aku tumbuh??mmg ada ggi terlebih kat atas n.aku ingatkan ggi rosak.upe-upenye gigi bongsu..maknenya aku dah tk blh besar ke??waaaa…patut la aku tk besar-besar….

No comments:

Post a Comment